וילון בתפירה אישית

וילון בתפירה והתאמה אישית

האם לכולנו יש טעם אישי ? התשובה היא כן ! והיא מתבטאה באותם הבחירות שאנו עושים כל יום, בכל תחומי החיים, בבחירת אוכל לטעמינו, בבחירת הבגדים אותם אנו אוהבים ללבוש, בבחירת המוזיקה אותה אנו אוהבים לשמוע ולהאזין, בבחירת עיצוב וריהוט, וודאי שגם בבחירת בן או בת הזוג שלנו.

אנו יצורים ואנשים שונים אחד מהשנייה ואחת מהשני יש לכל אחד ואחת מאיתנו טעם אישי המבדיל אותנו ומייחד אותנו אחד מהשני, לכן אנו נצמד לטעמינו האישי גם בבואנו לבחור וילון, ו"הבעיה" עלולה להיווצר כאשר לא נמצא את מה שיהיה תואם לטעמינו. נכון שאנו נאלצים להתפשר לא מעט בחיים על דבר זה או אחר, אך מה רע כשיש לנו אפשרות בחירה ?! אפשרות לבחור וילון בתפירה אישית ולהזמין בדיוק את מה שמתאים לכם.

וילון בהתאמה אישית – יתרונות

לווילון בהתאמה ובתפירה אישית ישנם יתרונות והם :

מידות – תוכלו לבחור את המידה המדוייקת לפי גודל החלון. (לא סנטימטר פחות ולא אחד יותר..)

בד – תוכלו לבחור בדיוק את סוג הבד ואת צבעו, ולא אחד מתוך הקטלוג.

ייחוד – בהזמנה אישית קטן הסיכוי שתראו כזה אצל מישהו אחר.

החיסרון היחיד בדרך כלל, בהשוואה לכך שתלכו לחנות ותקנו אחד, הוא שתפירה אישית עשויה או עלולה להמשך מספר ימים, אך ברור לכם שזהו חיסרון זניח לעומת מה שתקבלו ואני בטוחה שיהיה שווה לכם להמתין.

סוגי וילונות בד

לאחר שעשיתם סקר שוק ובדקתם, לאחר שראיתם תמונות, הלכתם לחנויות, ולאחר שהבנתם שמכל שלל ומגוון דגמי הווילונות המוכנים אינכם מוצאים את מה שיש לכם בראש, ואת מה שייתן לכם את ההרגשה המיידית של חיבור למוצר, אתם תבינו שהנכם צריכים לפנות לאלטרנטיבה שניה, והיא זו היא אותה הזמנה אישית מדוייקת לרצונכם ולטעמכם. אבל – אני מצטערת לומר לכם שגם במחלקת הווילונות בתפירה ובהזמנה אישית אתם עלולים למצוא עצמכם מתלבטים מהאפשרויות השונות.

וילונות בתפירה אישית הם ווילונות העשויים מבד, וגם הם מקוטלגים לכמה סוגים עיקריים אשר אותם אמנה, ועליהם אסביר בקצרה :

וילון קפלים – ניחן במראה קפלים סימטרי ומסודר הנותן מראה מפואר ולכן יתאים לסלון. (כמובן שיש המזמינים כזה גם לחדרים אחרים ).

וילון עם טבעות – הטבעות תפורות לווילון והן אלה אשר מושחלות בחלקו העליון ומקשרות ומחברות אותו אל המוט התלוי על הקיר. הסטתו לכל כיוון קלה ונוחה.

וילון תפור בסרט כיווץ – תלוי בעזרת לולאות המחוברות לסרט כיווץ התפור על חלקו העליון של הווילון, דבר הנותן מראה של קפלים לא סימטריים  ומראה הנחשב קליל יותר.

וילון רומי – יוצר קפלים כלפי מעלה, לרוחבו תפורים חפים אשר יוצרים חלוקה שווה ומדוייקת בין הקפלים. מתאים לכל חדר בבית ו/או במשרד.

וילון רומי רך – נתפר ללא חפים, נאסף למעלה בקפלים לא סימטריים ולא שווים, וכשמו כן הוא, וילון רך המספק לחדר מראה ואווירה קלה ורכה.

עד כה הסברתי בקצרה על סוגי וילונות הבד השונים הנתפרים בשבילכם ובהזמנתכם במדוייק.

ואציין שהתפירה שלנו הינה תפירה הנעשית ברמה גבוהה מאוד, ולכן מראה הווילונות שלנו נחשב אקסלוסיבי ביותר.

למידע נוסף ראו גם: וילונות גלילה