וילון ונציאני אלומיניום

וילון ונציאני אלומיניום

האם וילון אלומיניום מתאים לבית שלך?

וילון אלומיניום (המגיע בצורת וילון ונציאני) הוא וילון החשכה והצללה המונע את חדירתה של השמש. הווילון מסייע לכך שהחדר לא יתחמם ויש לו יתרונות רבים נוספים. 

יתרונות וילון אלומיניום 

וילון האלומיניום מאפשר לשלוט באופן מלא על ההצללה בחדר. מראהו דומה לתריס עץ מפסים ואופן הפעלתו היא על ידי ידית נוחה. באמצעותה של הידית ניתן לקבוע את זווית שלבי התריסים ולכוונם בדיוק לזווית הרצויה לכם, ותאפשר שליטה בעוצמת האור אותה תרצו להכניס לחדר. בנוסף להצללה שווילון מספק, מספק גם פרטיות מוחלטת הנדרשת לפעמים כל כך לכל אחד מאיתנו, ובטח בעידן של היום, כאשר צפיפות הבנייה אינה דבר נדיר בכלל, נחשב עניין הפרטיות לנושא זה חשוב לאין שיעור. 

יתרון נוסף הקיים לווילון האלומיניום הוא עמידות החומר. האלומיניום הוא חומר חזק, אינו מחליד ואינו נשבר בקלות מהסיבה שנחשב גם כחומר גמיש ואף גמיש יותר בעת הצורך. כמו כן, מספק הצללה מוחלטת כאשר הוא סגור ומראהו עשוי בקלות להשתלב בכל חדר בבית ולסגנונות עיצוב שונים. 

האם וילון אלומיניום מתאים לי? 

הווילון מתאים לסוגי עיצוב רבים ומגוונים אך מאופן היותו קליל מראה מתאים במיוחד לסגנון המודרני. אלומיניום הינו חומר גלם בעל מראה קריר ויוקרתי הנותן ומעניק לכל חדר מראה עיצובי נעים ואיכותי. הווילונות לא תמיד יתאימו למראה כפרי ולעיתים כשמדובר על בית עם ילדים קטנים ושובבים, יש לחשוב האם להתקין וילונות אלו במקום שיהיה בהישג ידם. 

היכן קונים וילונות איכותיים? 

בין אם מדובר על וילונות לבית או למשרד, הדבר החשוב ביותר אליו יש לתת את תשומת הלב בעת הרכישה הוא נושא האיכות. וילונות איכותיים יחזיקו מעמד זמן רב, יספקו הצללה, יעניקו פרטיות ולא יתקלקלו או יתבלו במהרה. חשוב לבחור חנות ותיקה ובעל פתרונות הצללה רבים, במגוון צבעים וסגנונות. 

וילונות אשד מחזיקים במבחר רחב של סוגי וילונות, אשר יתאימו לכל כיס ולכל סגנון עיצוב. היחס אישי והשירות מקצועי ובמסגרתו ושירותי הייעוץ והתאמה בבית הלקוח. את העסק שלנו הקמנו לפני שנים רבות, ועד היום נחשב הוא כעסק משפחתי מצויין. אנו צועדים יד ביד עם כל התפתחות והתקדמותו של התחום על מנת להיות מעודכנים בכל חידוש. אך עם כל זאת אנו מבינים ששירות אדיב ואמינות חשובים לא פחות ואף יותר.

להזמנת השירות ולקבלת ייעוץ מקצועי ביותר להתאמת וילון ונציאני מאלומיניום – צרו קשר לתיאום פגישה כבר עכשיו ונשמח לעמוד לרשותך.

 

למידע נוסף: ראו גם: וילון זברה