התקנת וילון תריס

מהם היתרונות של הווילון הנכון? איך מתקינים וילון תריס? ולמי כדאי לפנות?

התקנה מקצועית של וילון תריס תאריך את חייו ותהפוך אותו לאלמנט דקורטיבי בולט בחלל הפנים. כיום, יותר ויותר מעצבי פנים ממליצים על שילוב של וילון מן הסוג הזה בחלל הפנים. ניתן למצוא סוגים שונים של וילונות כאלה בבתים, משרדים, חנויות, בתי עסק, בתי מלון ועוד. אך עוד קודם לכן, צריך להתייעץ עם אנשי המקצוע המתמחים על מנת לבחור את החלון הנכון – ולהתקין אותו באופן מקצועי.

 

המומחים של וילונות אשד מגיעים עד אליך

שיחת טלפון קצרה עם המומחים של וילונות אשד תאפשר לנו לתאם מולך פגישת ייעוץ. הערך המוסף: הפגישה תתקיים בביתך או במשרדך, בלי שום התחייבות מצדך ועל בסיס יחס אישי מכל הלב. 

 

היתרונות של התקנת וילון תריס

מראהו של וילון תריס הוא פשוט נהדר ומייצר הפרדה ברורה בין חלל החוץ והפנים. בהתקנה מקצועית של וילון מן הסוג הזה, ניתן בקלות  לשלוט באופן אופטימאלי בכמות האור הטבעי החודרת פנימה. 

פועל יוצא מהתקנה מקצועית של בעל מקצוע וותיק וטוב הוא כמובן הפעלה נוחה וטובה מבחינת פעולת הפתיחה והסגירה אותה אנו עושים לפעמים כמה פעמים ביום. 

 

התאמת ההתקנה לגודל המפתח

מבחינה טכנית, הדרך הנכונה להתקין וילון תריס היא להתאים אותו לגודל המפתח. את גודל המפתח של החלון צריך למדוד באופן מדויק, אך להשאיר כמה סנטימטרים מכל צד. לאחר מכן, בודקים מה הגובה הנכון עבור ההתקנה ומה למעשה הפער בין התקרה לבין הרצפה. על בסיס הנתונים האלה, מתקינים טוב יותר את הווילון, יוצרים הפעלה אופטימלית ומונעים את הבלאי שלו.

 

איזה וילון מתאים לך? לנו יש תשובה!

בחירת וילון מתאים אינו דבר מסובך כאשר יש מי שנותן לך את כל התשובות, מאחורי וילונות אשד עומדת אשת מקצוע מנוסה מאוד המספקת שירות אמין עד בית הלקוח. אנו מגיעים לתת ייעוץ והתאמה על מנת לחסוך עבורך זמן, ומתחייבים לתפירה ברמה גבוהה מאוד. כמו כן, בעלת העסק המיומנת תענה לכל שאלה או בקשה מיוחדת מצידכם, עד לפרטים הקטנים. אז אם ברצונך להצטרף למשפחת הלקוחות המאוד מרוצים, נשמח לקבל ממך פרטים בצורה מסודרת וגם אתה תהנה מהתקנת וילון תריס יפה ואיכותי.

למידע נוסף ראו גם: התקנת וילונות