וילון ונציאני עץ

וילון ונציאני עץ

האם וילון עץ ונציאני יכול לספק הצללה מלאה?

וילון עץ הוא וילון בסגנון ונציאני, המראה שלו הוא מראה של תריס, צורת הפעלתו מזכירה ודומה להפעלת תריס.  אך הוא גם בעל מראה של וילון ובעצם נראה כשילוב מנצח של שניהם. היתרון הבולט שלו היא העובדה שניתן לשחק עם ידית ההפעלה ולקבוע את דרגת הצל שלו ובכך לספק אור מלא או חשכה איכותית וטובה. 

לאילו בתים וילון עץ ונציאני מתאים? 

למרות שרבים מכירים אותו דווקא ממשרדים או מחדרי מטבח, וילון העץ יכול לשמש ולהתאים לכל חלל, יש משהו בעץ המספק חום עיצובי לצד העובדה שהוא מאפשר שליטה ברמות האור החודרות למטבח ומביאות אנשים רבים לבחור בו דווקא לחדר זה. לצד זאת, עץ על גווניו הכהים והחמים ישתלב להפליא ובאופן טבעי בבתים המעוצבים בסגנון כפרי ורבים נהנים לעשות בו שימוש גם לצורך דקורטיבי. 

כאשר מדובר על וילון ונציאני ניתן למצוא אותו גם מעץ, גם מאלומיניום וגם מפלסטיק. הווילונות מגיעים בשלל צבעים, גדלים ורוחב ולכן הם גם ניתנים להתאמה בכל בית ובכל סגנון עיצוב. יתרונותיו נוספים של ווילונות מסוג זה היא העובדה שקל מאוד לתחזק אותם, הם אינם מתבלים או נהרסים בקלות ויכולים להתאים לכל חלון ומבלי שיותקנו על החלון אלא בחלק הפנימי של הבית. 

 

איפה קונים את הווילונות? 

על מנת להבטיח את טיב המוצר אותו קונים יש לבצע את הרכישה בצורה נבונה. תמיד כדאי לרכוש מעסק ותיק ורצוי שהעסק יעסוק בעיקר בתחום המדובר שכן אז ניתן להבטיח את מיומנותו והבנתו בתחום. דבר נוסף שכדאי לשים אליו לב הוא נושא המבחר – כדאי לרכוש מעסק לו מבחר גדול שיאפשר רכישה מותאמת וללא פשרות בתחום העיצובי. 

וילונות אשד הנו עסק וותיק ואמין, הפועל בתחום ההצללה והווילונות מספיק שנים על מנת שתוכלו לקבל את מבוקשכם במהרה ובצורה טובה. אנו יודעים להתאים לכל לקוח ולקוח את מה שהוא צריך באמת, ולא נמכור לכם משהו שלא יסב לכם הנאה לאורך שנים. אצלנו שירות ייעוץ בבית הלקוח באזור השרון והמרכז 

אין סיבה עוד להמתין, יש לך צורך בווילון אחד או יותר? צרו עמנו קשר ואנו נעמוד לרשותך

למידע נוסף ראו גם: וילון ונציאני אלומיניום