ניקוי וילונות – חגים 2020

ניקוי וילונות לחגים 2020

תקופת החגים היא תקופה הנחשבת למשגשגת בריבוי המפגשים שלנו עם בני משפחתינו. בחגי תשרי אנו יוצאים ונהנים מימי חופש ונוהגים לחגוג ולאכול ארוחות חג עם משפחתינו המורחבת, אנו נערכים לארוחות חגיגיות אשר אליהם אנו מוזמנים או מזמינים את ילדינו ונכדינו. אין ספק שאלו היו עד כה ועד לשנה זו ימים טובים ומשמחים לכולם.

השנה שנת תשפ"א שנת 2020 זוהי שנה שלא הכרנו כמותה לא דמיינו כמוהה בדמיונותינו הפרועים ביותר. גזרות הממשלה אשר כפתה עלינו סגר וכפתה עלינו להישאר בבית ולא להתרחק ממנו יותר מקילומטר אחד, הכניסו אותנו למצב אותו לא הכרנו, נאסרו עלינו מפגשים ועלינו לאכול את ארוחות החג רק בחיק משפחתינו הגרעינית.

וזאת כמובן עכב וירוס הקורונה את התפשטותו רוצה הממשלה למנוע. אז נקלענו למצב "סגר" אשר שינה לנו והפך לנו את החיים ויש המרגשים ובעיקר המבוגרים שבינינו בדידות עצומה. אז איך כל התאור הזה בעצם קשור לנושא עליו אני רוצה לדבר –

ניקוי הוילונות בבית

כמו שתיארתי עד כה, בחצי בשנה זו השתנו דברים רבים ומשמעותיים בחיינו, רובינו יצאנו לחל"ת וכפועל יוצא מכך אנו מבלים יותר ואולי הרבה יותר בבית.
וכשאנו מבלים לא מעט שעות וימים ארוכים בתוך הקן המטופל שלנו אנו גם מוצאים עצמינו מטפלים בו יותר ומחפשים וברור שגם מוצאים לנכון לטפל בדברים ולקחת על עצמינו פרוייקטים אשר הזנחנו עד כה, בעיקר מפאת חוסר זמן, כי הרי במציאות "הקודמת" רובינו חיינו ומצאנו עצמינו עובדים מחוץ לבית ורצים ממטלה למטלה וממשימה למשימה.
מצחיק או עצוב אך בימים טרופים אלו יש לכם גם ההזדמנות לנקות את כל אותן פינות וכל אותם מקומות בבית שלא הצלחתם "להגיע" אליהם עד עכשיו.
ואחד הפרוייקטים שכדאי שתיקחו הוא ניקוי הוילונות.
אם זה וילון הסלון, אם וילון חדר השינה, או אם כל הוילונות בביתכם סבלו מאיזושהי הזנחה ודורשים טיפול וניקוי, זוהי הזדמנות מצויינת
לעשות זאת. וכשאני אומרת לעשות זאת אינני מתכוונת שתעשו זאת בעצמכם, אלא בעזרת מי שמתמחה בכך ומי שיעשה זאת על הצד הטוב ביותר. אמנם ניקוי וילונות אינה נחשבת לפעולה מסובכת לכאורה , אך היא מורכבת מכמה שלבים:

השלבים לניקוי וילונות

1. הורדת הוילון מהמסילה
2. ניקוי וכיבוס
3. ייבוש וגיהוץ
4. החזרת הוילון למקומו
כל אלה אולי תוכלו לעשות בעצמכם, אך מה טוב יותר ופשוט יותר מלהזמין את מי שיעשה זאת עבורכם בצורה הטובה ביותר.
וזו בדיוק הסיבה שאנו קיימים.
אז דווקא עכשיו כשאולי אתם בחל"ת ויש לכם יותר זמן פנוי הזמינו אנשי מקצוע אמינים אשר יורידו את הוילון, יכבסו, ויחזירוהו למקומו, וכל זאת תוך יום אחד.
ניקוי וילונות מקצועי בצ'יק צ'ק.
עד אליכם !!