התקנת וילונות – כל מה שחשוב לדעת לפני שקוראים למתקין וילונות

התקנת וילונות

רוצים להתקין וילון? את מי כדאי להזמין ומה חשוב לדעת?

 

נכון  שעניין העיצוב, היופי והדקורציה חשוב, אך כדי למנוע השקעה ועלות אשר לבסוף עלולה להתגלות כלא שווה, לא משתלמת ולא מתאימה בדיוק לצרכיכם, כדאי שתיקחו בחשבון כמה פרמטרים נוספים וחשובים.\

ויסות האור 

אחד התפקידים החשובים אשר להם נועד וילון הוא ויסות אור. לכן הדבר הראשון שחשוב להקפיד עליו הוא מהי כמות האור הטבעי הנכנס מבחוץ שנרצה שייכנס הביתה. לכן הבד שנבחר הוא אשר ימלא תפקיד זה.

לדוגמא, בדים שקופים בצבעים בהירים אמנם עשויים להיות נעימים למראה, אך ממש לא ימלאו את מטרתכם הנוספת או גם העיקרית ולא יחסמו, אלא במעט את קרני השמש.

אם בכל זאת לא תוותרו על מראה רך ובד שקוף, וכן תרצו שתהיה לכם אפשרות להחשיך את החדר,  תוכלו להזמין ממתקין הוילונות שכבת בד נוספת כהה ויוצרת האפלה ולהתקינה על מסילה נוספת מתחת לוילון השקוף.

סוגי בד ועמידותם

ידוע שכיום מייצרות  החברות השונות מוצרים המתכלים באופן מהיר יותר מבעבר, מכוניות פחות טובות, רהיטים מחומרים טובים פחות, בגדים ומוצרי טקסטיל המתכלים מהר יותר, ובעצם כמעט כל מה שאנו קונים ורוכשים נחשב לזמני ביותר, הרי כולנו זוכרים את החולצה של סבתא שהחזיקה 50 שנה, או את השידה הישנה בת ה-70 שנה.. האם אנו חיים ככה היום? התשובה היא לא, תרבות הקניה השתנתה ואנו נעשינו קניינים די אובססיביים גם בהתאם לזמן וגם בהתאם לאיכות המוצר והחומר.

אנו מוצאים עצמינו קונים ומחליפים כמעט כל דבר כל כמה שנים.

אך יחד עם זאת אני מוכרחה לציין שעדיין ניתן למצוא מוצרים טובים פחות, אך גם טובים יותר. ולכן כשאתם בוחרים את סוג הבד ממנו תרצו לתפור וילון, תוכלו לבחור מבין מהסוגים השונים, האיכויות והעמידות השונה בין בד לבד.

הרי שבד עמיד יותר יחזיק מעמד שנים רבות יותר ויישאר בצבעו המקורי. לא ידהה ולא יהפוך בלוי גם לאחר פעולות של ניקוי וכביסה, אלא לאחר מספר רב של שנים.

בחירת מתקין וילונות

במשך החיים אנו מכניסים סוגים שונים של אנשי מקצוע אל תוך ביתינו, שרברבים, טכנאים למיניהם, מנקים, מתקינים ועוד.. רובינו וודאי נתקלנו בכאלה פחות מקצועים, פחות דייקנים ולצערינו גם פחות ישרים, (זאת ניתן היה לראות פעם אחר פעם בתכנית "יצאת צדיק").

כשאנו מזמינים מתקין וילונות אנו לא רוצים שיספר לנו סיפורים ולא רוצים שימכרו לנו משהו שאנו לא צריכים,

ולא נרצה לקבל פרטים ותשובות חלקיות ולא ישרות.

אנו רוצים לקבל עבודה טובה מאדם אנושי ואמין, גם על המוצרים וגם על המחיר, ולקבל תמורה מלאה לכספינו.

אמינות היא שלב ראשון בבחירת מתקין, והיא שם המשחק !

גם אם איננו יודעים בדיוק מה לשאול, אנו נצפה מבעל המקצוע שייתן לנו את כל האינפורמציה הנכונה, היעילה והמתאימה לנו ונרצה לשמוע את הנתונים המדוייקים על המוצר שאנו קונים.

 

לכן והמסיבות אשר ציינתי, כדאי לכם לפנות לחברת הוילונות הוותיקה והאמינה ביותר – חברת אשד וילונות.

המוטו של בעלת החברה מירי גולד הוא "יושר", מילה שלה היא מילה, שעה היא שעה, ומחיר הוא מחיר והיא לעולם לא תמכור לכם מוצר שאינכם זקוקים לו, רק כדי להרוויח יותר. בעלת החברה תגיע עד אליכם ותיתן לכם את ההמלצות הטובות אשר בהם היא בקיאה ממרום נסיונה.

מירי תפתח בפניכם את כל האפשרויות, סוגי המוצרים והמחירים עד לשלב ההחלטה.

אברי גולד – מתקין וילונות בהרצליה בעל נסיון של 40 שנה בתחום, יגיע לאחר מכן ויתקין לכם וילון איכותי וברמת תפירה וביצוע מעולה.

בפגישת הייעוץ הראשונה וגם לאחריה תוכלו  לשאול כל שתרצו ולאחר מכן תקבלו עבודה לשביעות רצונכם עם אחריות מלאה, גם על המוצרים וגם על השירות.

 

בהצלחה !!