וילונות אופנתיים לחדרי הבית

וילונות אופנתיים

משפצים ? מסדרים בית מחדש? עוברים דירה? מתחדשים? מוסיפים ומשנים?

אחד הדברים שיוסיפו ליופי הוא וילונות אופנתיים לחדרים. כמעט ולא ניתן למצוא ולראות בית בו אין וילונות כאלה ואחרים.
בכניסתנו לבית של בן משפחה, חבר או מישהו אחר, החדר הראשון אותו נראה הוא הסלון, כמעט תמיד נראה שבסלון מותקן וילון יפה ודקורטיבי המתאים ומשלים את העיצוב של החדר כולו.

ישנם אשר יעדיפו וילון בעל מראה רך או ישן וישנם אשר מעדיפים את הסגנון המודרני.
לכל אחד ואחת מכם נוכל אנחנו ב"אשד וילונות" להתאים ולספק את מה שחפץ ליבו כמובן בהתאם לכיסו ולגמרי נדאג לכך שירגיש שקיבל תמורה מלאה לכספו.

 

כמה סוגי וילונות יש?

לנו מבחר מגוון רחב של וילונות העשויים מחומרים שונים, מבדים שונים וחמרי גלם שונים אשר יתאימו לסגנון שלכם, כגון: וילון ונציאני עץ, וילון ונציאני עשוי אלומיניום ופלסטיק. וילונות עשויים עץ או אלומיניום להם מטרה מעט שונה מוילונות העשויים בד וכמובן שיש להם את היתרונות והחסרונות. בהשוואה לוילון בד אשר מספק אווירה חמימה ורכה יותר, יהיו וילונות אלומיניום בעלי מראה קריר יותר, וילונות עץ לעומת זאת יספקו מראה מעט חם יותר ועדיין יהיו מוגבלים לחדרים מסויימים.
עניין ההצללה החשוב במקרים רבים מאוד הינו תלוי בצבע ובסוג הבד או החומר.

 

בחירת וילון – שלב הייעוץ

נראה לכם שאתם מבינים ויודעים מה אתם רוצים? אולי זה נכון, אך בכל זאת כדאי שתקשיבו להמלצותיו של איש המקצוע אשר יגע בנקודות חשובות אשר לא חשבתם עליהן.

שלב הייעוץ הינו הכרחי לאלו אשר אין להם נסיון כלל בבחירה והתקנת וילונות, וחשוב גם מהסיבה שהאופנות משתנות ומתחלפות עם השנים ויוכל להמליץ לכם על וילונות חדשים.

על מנת למנוע חוסר דיוק והתאמה מושלמת, חשוב וכדאי להתייעץ עם בעלי המקצוע בכל מקרה.
שלב הייעוץ וההתאמה לגודל החלון ולסגנון הבית תעשה יחד איתכם, משיחת הטלפון הראשונית ועד הפגישה והמדידות, עד לבחירת החומר הרצוי, הטוב והאיכותי ביותר בשבילכם.

"וילונות אשד" המקצוענים ביותר בתחום הם אשר יובילו אתכם צעד אחר צעד לקבלת המוצר ברמה הגבוהה ביותר אשר יחזיק לכם גם עשרות שנים.

שימו לב – אמינות היא אחת התכונות החשובות בבני אדם ובטח ובטח כאשר אתם מתחילים לעבוד עם בעל מקצוע שאינכם מכירים. נסו לקבל חוות דעת והמלצות מאחרים, או שהדרך הקצרה והנכונה ביותר היא לפנות אלינו.
צלצלו אלינו עכשיו לקבלת המוצר והשירות האמין ביותר בשוק.