וילונות בהרצליה פיתוח

מה ההבדל בין בית בהרצליה פיתוח לדירה בהרצליה העיר?

הרצליה פיתוח היא השכונה הנמצאת בצידה המערבי של הרצליה העיר וצמודה לים.. בבית בהרצליה פיתוח מתגוררות משפחות עמידות שהצליחו להגיע להון עצמי לא מבוטל, ו/או קיבלו ירושה נאה. הרי כולם יודעים שזוהי שכונה שבה רוב רובם הגדול של הבתים הם פרטיים, גדולים, מפוארים, אשר משתרעים על פני שטח נרחב וגדול,  הבתים נחשבים לבתי יוקרה וכשאני מדברת על יוקרה אתם וודאי יכולים לראות בדמיונכם וילונות, כי מה יוסיף הוד מאותו וילון קפלים מפואר בסלון הרחב ידיים, או בחדר השינה המאובזרים ומרוהטים בחפצים יקרים.

הקירבה לים גם היא פרט חשוב שעליי לקחת בחשבון בהתקנת וילונות לבית, הלחות הרבה אשר מורגשת בסביבת הים עלולה במשך הזמן ליצור רטיבות על הוילון ולהביא לכך שיווצר בו בלאי מוקדם יותר, לכן לא מומלץ להתקין בבית הממוקם בקירבת הים וילונות עץ ולא וילונות אלומיניום. בתרחיש כזה וילון בד הוא הבחירה המומלצת ביותר.

בבתים הפרטיים בהרצליה פיתוח וודאי יהיה מספר החדרים רב יותר ממספר הדיירים בו, אך גם החדרים הריקים שאינם בשימוש וודאי יהיו מרוהטים, ואחד מפריטי הריהוט הוא כמובן הוילון.

וילונות בהרצליה

בדירה ממוצעת בעיר הרצליה עצמה, אשר אינה קרובה לים, ואשר תהיה בנויה וודאי מחדרים קטנים יותר, וכך גם הריהוט אליו אני צריכה להתאים את הוילון יהיה וודאי ריהוט עממי יותר,  אך התפירה עצמה תעשה בצורה הכי טובה ומושלמת בשני המקרים הללו.

הצעת מחיר הוגנת

כאשר אני מגיעה לתת הצעת מחיר ללקוח מהרצליה פיתוח, אני מתייחסת אך ורק לאופי הבית ולרצון הלקוח, אינני מתיימרת להרים את המחיר והצעת המחיר שלי תהיה הוגנת ובהתאם למוצר, אך יש לציין שבדרך כלל וילונות לבתים גדולים ומפוארים יהיו גם הם וילונות יוקרתיים אשר מחירם גבוה כמעה מוילונות פשוטים יותר.

אם אתם גרים בהרצליה פיתוח, פנו אלינו "וילונות אשד", אנחנו ממוקמים ממש לא רחוק מכם, נוכל להגיע במהרה, לראות במה מדובר, מה אתם רוצים, למה אתם זקוקים, ונתאים יחד איתכם את וילון החלומות שלכם, לסלון, וילון לחדרי השינה, למטבח, לחדר האוכל ועוד..

וילונות הם פריט הכרחי להשלמת המראה היוקרתי, והאווירה המושלמת לביתכם.