וילונות לבית – איך לבחור וילון בצורה נכונה ?!

בחירת וילון לבית

עיצוב בית הוא תהליך מורכב ולפעמים לא פשוט לרובינו.

בבואנו לעצב את ביתנו מחדש על-פי טעמינו וגם בעזרת מעצב פנים כזה או אחר, נמצא שישנם אי אלו דברים היכולים לעזור לנו בתהליך זה ואף להשפיע במידה מסוימת על המחשבה שלנו ועל העיצוב שלנו, גם אם חשבנו שאנו מגובשים דיינו.

לעיצוב הבית אנו נשתמש בפריטים, באביזרים ובתוספים שונים העשויים להוסיף נופך ואופי כזה או אחר על פי אותו קונספט אותו אנחנו רוצים לייצר.אחד הדברים והדוגמאות הטובות לכך הן וילונות.

וילונות יקשטו את הבית ויוסיפו לו הרבה צבע ואווירה מתאימה לכל חדר בהתאם לצורך. וילונות בגווניהם ודוגמאותיהם השונות יוסיפו לבית מוטיבים שונים, ייחודים בצורה משמעותית. בין אם זה וילון מפואר ודקורטיבי, וילון גלילה, וילון ונציאני עץ, וילון ונציאני אלומיניום ועוד.

חשוב שתדעו וחשוב להדגיש, הבחירה שלנו בסוג כזה או אחר של וילון, עשויה להשפיע רבות על עיצוב החדרים ועיצוב הבית כולו.

 

כיצד בוחרים את הוילון המתאים?

מעבר לשאלה כיצד וילונות יכולים לייצר קונספט עיצובי מסוים, ואין זה משנה אם מדובר בדירה, בית, משרד, קליניקה, מסעדה, בית מלון ועוד, אנחנו חייבים לדעת לבחור כאלה אשר יתאימו בדיוק למה שאנחנו מחפשים, זאת אומרת לצרכים שלנו בכל מקום.

למשל, אם אנחנו מחפשים רק להוסיף צבע, נסתפק בכך שנתאים את הוילון לצבע הרהיטים והשטיח בחדר, אם אנחנו מחפשים גם להצליל, להאפיל ולחסום את קרני השמש במידה כזו או אחרת, נצטרך גם לבחור וילון מבד כהה ואטום דיו.

אנו כנראה לא נבחר וילון מאותו סוג גם לסלון גם לחדר שינה ובטח ובטח לא לחדר הילדים, לכל חדר וחדר בבית יש את המטרה שלו ולכן נשתמש בהצעות והמגוון הרחב של הדוגמאות ושל סוגי הבדים על מנת לקבל תוצאה טובה.

כאמור, אנו צריכים לדעת לבחור וילונות ולדעת לשלבם ולהתאימם לעיצוב הכולל של החדר או החלל, אך אם איננו ממש יודעים במה לבחור על מנת לעשות זאת בצורה מושלמת, כדאי לפנות למי שכן יודע, ולהתייעץ איתו טרם החלטה זו אשר כנראה תלך איתכם עוד שנים רבות.